Sortowanie
Źródło opisu
Leszno
(2)
Forma i typ
Książki
(2)
Poradniki i przewodniki
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(2)
Placówka
Leszno - wypożyczalnia
(2)
Autor
Cieszyńska-Rożek Jagoda (1955- )
(2)
Korendo Marta
(1)
Rok wydania
2020 - 2025
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(2)
Kraj wydania
Polska
(2)
Język
polski
(2)
Odbiorca
Logopedzi
(1)
Pedagodzy specjalni
(1)
Psycholodzy
(1)
Terapeuci
(1)
Temat
Rozwój psychofizyczny dziecka
(2)
Diagnoza
(1)
Dwujęzyczność
(1)
Dysleksja i dysgrafia
(1)
Dzieci z zaburzeniami ze spektrum autyzmu (ASD)
(1)
Dziecko ryzyka dysleksji
(1)
Dziecko w wieku poniemowlęcym
(1)
Dziecko w wieku przedszkolnym
(1)
Język
(1)
Metoda Krakowska
(1)
Mowa
(1)
Nauka czytania
(1)
Neurobiologia
(1)
Zaburzenia ze spektrum autyzmu (ASD)
(1)
Gatunek
Poradnik
(2)
Dziedzina i ujęcie
Medycyna i zdrowie
(2)
Biologia
(1)
Edukacja i pedagogika
(1)
Psychologia
(1)
2 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 233-247.
Książka ma charakter fundamentalny zarówno z uwagi na swoją wartość naukową, jak i praktyczną. Stanowi wyjątkowo syntetyczny i esencjonalny wykład na temat wielowymiarowej diagnozy, zwanej dymensjonalną, zaburzeń rozwojowych z zakresu autyzmu, zespołu Aspergera i dysleksji, pokazuje miejsca sprawiające diagnostom najwięcej trudności z interpretacją ich przejawów, bo ujawniających się i ewoluujących na różnych etapach rozwoju dziecka, mających różny stopień nasilenia, wchodzących w korelacje z innymi zaburzeniami, a także normatywnymi wymiarami funkcjonowania jednostki.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Leszno - wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 95609 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 233-246.
Oznaczenie części na stronie 7.
"Język" to kolejna, czwarta część z serii "Neurobiologiczne Podstawy Rozwoju Poznawczego" autorstwa Prof. Jagody Cieszyńskiej-Rożek - twórczyni Metody Krakowskiej(R). Pozycja jest przeznaczona dla logopedów, terapeutów, psychologów oraz rodziców, których interesuje możliwość prowadzenia skutecznej stymulacji z wykorzystaniem wiedzy na temat neurobiologicznych podstaw prawidłowego przebiegu procesu uczenia się mowy. Autorka opisuje między innymi rozwój mowy dziecka na różnych etapach życia, porusza problemy związane z dwujęzycznością, programowaniem języka, oraz zagrożeniem dysleksją. Przedstawia jak stymulować rozwój mowy dziecka w wieku niemowlęcym, poniemowlęcym i przedszkolnym. W książce można również znaleźć wyniki badań potwierdzające skuteczność Symultaniczno-Sekwencyjnej Nauki Czytania(R), oraz informacje jak ważna jest wczesna nauka czytania na etapie kształtowania się języka u dziecka.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Leszno - wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 96550 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej