Sorting
Source
Kościan
(2)
Form of Work
Książki
(2)
Poradniki i przewodniki
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Status
available
(2)
Branch
Kościan - wypożyczalnia
(2)
Author
Greene Ross W
(1)
Lisicki Michał
(1)
Maksymowicz-Hamann Jowita
(1)
Skura Małgorzata
(1)
Year
2010 - 2019
(2)
Time Period of Creation
2001-
(1)
Country
Poland
(2)
Language
Polish
(2)
Demographic Group
Literatura polska
(1)
Subject
Dziecko trudne
(1)
Dziecko w wieku przedszkolnym
(1)
Interakcja wychowawcza
(1)
Komunikacja interpersonalna
(1)
Matematyka
(1)
Mentoring
(1)
Nauczanie
(1)
Niedostosowanie społeczne
(1)
Psychologia wychowawcza
(1)
Trudności wychowawcze
(1)
Genre/Form
Poradnik
(1)
Domain
Edukacja i pedagogika
(2)
2 results Filter
Book
In basket
Bibliografia na stronach: 377-[378].
Szkoła ma problem z dzieckiem. Rodzice mają problem ze szkołą. W tym wszystkim jest dziecko - coraz bardziej sfrustrowane i przygniecione nadmiarem wymagań, nie jest w stanie efektywnie wykorzystać swojego potencjału. Zbyt często nauczyciele podejmują desperackie próby wpłynięcia na zachowanie dziecka poprzez zwiększenie wymagań i represji. To nie działa. Dr Ross W. Greene, uznany autorytet w dziedzinie psychologii klinicznej dzieci młodzieży, pokazuje, dlaczego tradycyjne szkolne metody dyscyplinowania dzieci nie sprawdzają się we współczesnej szkole. Oferuje skutecznie działający model rozwiązywania problemów przez współdziałanie - rodziców, szkoły i dziecka, a także: • narzędzia do identyfikacji problemów i eliminowania ich przyczyn, • wyraźne wskazówki, jak radykalnie poprawić komunikację z dziećmi i zmniejszyć ilość trudnych zdarzeń, wraz z wieloma konkretnymi przykładami, • praktyczne porady dotyczące udanego planowania i współpracy między nauczycielami, rodzicami i dziećmi.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Kościan - wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 43306 (1 egz.)
Book
In basket
Na okładce podtytuł: zobacz, co możesz zrobić, żeby twoje dziecko polubiło matematykę.
Bibliografia na stronach 287-[297].
Czy niemowlęta potrafią liczyć? Kiedy małe dziecko rozumie, że „cztery” to nie to samo co „czwarty”? I co możemy zrobić, żeby dziecko polubiło matematykę?Matematyka jak mało która nauka uczy przede wszystkim myśleć, dlatego tak ważne jest, żeby dziecko z radością wkraczało w świat pojęć matematycznych. „Gen liczby” prezentuje pomysł na edukację matematyczną małego dziecka. Autorzy pomagają dorosłym zrozumieć, jak rozwija się myślenie matematyczne, podpowiadają, na co warto zwrócić uwagę, aby dzieciństwo dobrze zaowocowało wtedy, kiedy przyjdzie czas na regularną edukację matematyczną.Książka tłumaczy, jak codzienne aktywności przyczyniają się do rozwoju umysłowego, jak pokierować uwagą dziecka tak, by zauważyło to, co ważne z matematycznego punktu widzenia. Napisany przez ekspertów od edukacji matematycznej i oparty na najnowszych badaniach naukowych, „Gen liczby” może być również znakomitą pozycją dla zaangażowanych nauczycieli wychowania przedszkolnego.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Kościan - wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 43092 Matematyka (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again