Sorting
Source
Leszno
(2)
Form of Work
Książki
(2)
Poradniki i przewodniki
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Status
available
(2)
Branch
Leszno - wypożyczalnia
(2)
Author
Cieszyńska-Rożek Jagoda (1955- )
(2)
Korendo Marta
(1)
Year
2020 - 2025
(2)
Time Period of Creation
2001-
(2)
Country
Poland
(2)
Language
Polish
(2)
Audience Group
Logopedzi
(1)
Pedagodzy specjalni
(1)
Psycholodzy
(1)
Terapeuci
(1)
Subject
Rozwój psychofizyczny dziecka
(2)
Diagnoza
(1)
Dwujęzyczność
(1)
Dysleksja i dysgrafia
(1)
Dzieci z zaburzeniami ze spektrum autyzmu (ASD)
(1)
Dziecko ryzyka dysleksji
(1)
Dziecko w wieku poniemowlęcym
(1)
Dziecko w wieku przedszkolnym
(1)
Język
(1)
Metoda Krakowska
(1)
Mowa
(1)
Nauka czytania
(1)
Neurobiologia
(1)
Zaburzenia ze spektrum autyzmu (ASD)
(1)
Genre/Form
Poradnik
(2)
Domain
Medycyna i zdrowie
(2)
Biologia
(1)
Edukacja i pedagogika
(1)
Psychologia
(1)
2 results Filter
Book
In basket
Bibliografia na stronach 233-247.
Książka ma charakter fundamentalny zarówno z uwagi na swoją wartość naukową, jak i praktyczną. Stanowi wyjątkowo syntetyczny i esencjonalny wykład na temat wielowymiarowej diagnozy, zwanej dymensjonalną, zaburzeń rozwojowych z zakresu autyzmu, zespołu Aspergera i dysleksji, pokazuje miejsca sprawiające diagnostom najwięcej trudności z interpretacją ich przejawów, bo ujawniających się i ewoluujących na różnych etapach rozwoju dziecka, mających różny stopień nasilenia, wchodzących w korelacje z innymi zaburzeniami, a także normatywnymi wymiarami funkcjonowania jednostki.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Leszno - wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 95609 (1 egz.)
Book
In basket
Bibliografia na stronach 233-246.
Oznaczenie części na stronie 7.
"Język" to kolejna, czwarta część z serii "Neurobiologiczne Podstawy Rozwoju Poznawczego" autorstwa Prof. Jagody Cieszyńskiej-Rożek - twórczyni Metody Krakowskiej(R). Pozycja jest przeznaczona dla logopedów, terapeutów, psychologów oraz rodziców, których interesuje możliwość prowadzenia skutecznej stymulacji z wykorzystaniem wiedzy na temat neurobiologicznych podstaw prawidłowego przebiegu procesu uczenia się mowy. Autorka opisuje między innymi rozwój mowy dziecka na różnych etapach życia, porusza problemy związane z dwujęzycznością, programowaniem języka, oraz zagrożeniem dysleksją. Przedstawia jak stymulować rozwój mowy dziecka w wieku niemowlęcym, poniemowlęcym i przedszkolnym. W książce można również znaleźć wyniki badań potwierdzające skuteczność Symultaniczno-Sekwencyjnej Nauki Czytania(R), oraz informacje jak ważna jest wczesna nauka czytania na etapie kształtowania się języka u dziecka.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Leszno - wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 96550 (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again