Sortowanie
Źródło opisu
Rawicz
(8)
Forma i typ
Książki
(8)
Dostępność
dostępne
(8)
Placówka
Rawicz - wypożyczalnia
(8)
Autor
Sterna Danuta
(3)
Brookhart Susan M
(1)
Harmin Merrill
(1)
Hattie John
(1)
Hubbell Elizabeth Ross
(1)
Janowska Zofia
(1)
Jastrząb Bogusława
(1)
Kuhn Matt
(1)
Morka Beata
(1)
Moss Connie M
(1)
Ostrowska Małgorzata
(1)
Pater Magdalena
(1)
Pitler Howard
(1)
Szmyd Patrycja
(1)
Tomaszewska Agata
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(7)
2000 - 2009
(1)
Kraj wydania
Polska
(8)
Język
polski
(8)
Temat
Nauczanie
(4)
Motywacja uczenia się
(3)
Ocenianie kształtujące
(3)
Uczenie się
(3)
Internet
(2)
Komputery
(2)
Multimedia
(2)
Nauczanie początkowe
(2)
Oceny szkolne
(2)
Edukacja ekologiczna
(1)
Indywidualny tok nauki
(1)
Nauczyciele
(1)
Ocenianie
(1)
Organizacja ucząca się
(1)
Poczucie własnej wartości
(1)
Samopoznanie
(1)
Gatunek
Poradniki dla nauczycieli
(1)
8 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
(Biblioteka Szkoły Uczącej Się.)
Bibliogr. s.178-180
Jak motywować uczniów do nauki? Oddajemy w Twoje ręce książkę - poradnik przeznaczony dla wszystkich nauczycieli niezależnie od wykładanego przedmiotu i poziomu szkoły, w której uczą. Zwiera praktyczne porady, jak budować w klasie atmosferę sprzyjającą uczeniu się. Dzięki proponowanym technikom nauczania nauczyciel może zmienić swoją pozycję w klasie z osoby przekazującej wiadomości na sojusznika ucznia, wspierającego go w procesie uczenia się. Publikacja ilustrowana jest przykładami z pracy polskich nauczycieli - uczestników internetowej Akademii „Szkoły Uczącej Się”. Autor: Merrill Harmin
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Rawicz - wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 31627 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Biblioteka Szkoły Uczącej Się)
Bibliogr. 303-312. Indeksy.
Książka prof. Johna Hattiego to pozycja, której nie wolno przegapić nikomu, kto chce otrzymać uzasadnioną naukowo odpowiedź na pytanie: „W jaki sposób możemy poprawić osiągnięcia w szkole?”. Omawia syntezę wyników wielu tysięcy badań edukacyjnych obejmujących miliony uczniów i jest największym jak dotąd opracowaniem obserwacji, co faktycznie wpływa na uczenie się, skierowanym do zarządzających oświatą, dyrektorów, nauczycieli, studentów pedagogiki i szkolnych liderów. W programie Szkoła Ucząca Się czekaliśmy na taką publikację - prezentującą całościowe podejście do nauczania i jego organizacji, którego celem jest skuteczne i wartościowe uczenie się uczniów. Książka Johna Hattiego wskazuje drogę profesjonalizacji zawodu nauczyciela i pracy szkoły, do czego od lat wraz ze współpracującymi z nami szkołami dążymy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Rawicz - wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 31786 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Rawicz - wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 30307 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 211-218. Indeks.
Niniejsza książka ma na celu zaprezentowanie teorii działania opartej na celach uczenia się, którą wypracowałyśmy na podstawie wyników badań oraz wniosków z pracy w grupach roboczych w klasach, szkołach i okręgach szkolnych. Zebrane przez nas doświadczenia sprawiły, że poczułyśmy się w obowiązku napisać książkę, by wytłumaczyć, jak istotną rolę odgrywają cele w procesach uczenia się i zdobywania wiedzy przez uczniów, w rozwijaniu kompetencji nauczycieli i kierowaniu placówkami oświatowymi.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Rawicz - wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 30818 (1 egz.)
Książka
CD
W koszyku
Książka stanowi zachętę do stosowania TIK w szkole: twórczego, aktywizującego uczniów i nawiązującego do celów nauczania. Autorki pokazują, jak tworzyć konspekt lekcji, aby efektywnie wykorzystywać nowoczesne technologie, a jednocześnie realizować zasady oceniania kształtującego. Omawiają różne modele stosowania TIK w szkole i kryteria, jakimi warto się przy tym kierować. Autorki opierają się na scenariuszach lekcji i dobrych praktykach wykorzystania TIK na lekcjach przedmiotowych i w organizacji pracy szkoły, powstałych w ramach programu Aktywna edukacja. Program ten był realizowany przez Centrum Edukacji Obywatelskiej i Ośrodek Rozwoju Edukacji w latach 2012-2015. Wzięli w nim udział nauczyciele i nauczycielki pracujący w szkołach w całej Polsce - to właśnie oni stworzyli omawiane konspekty lekcji i dobre praktyki. Efekty ich pracy prezentujemy w książce i na dołączonej do niej płycie. Można je także oglądać online.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Rawicz - wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 30823, 30824 (2 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 239-245. Indeks.
Poradnik wykorzystywania TIK w codziennej pracy nauczyciela - do udzielania informacji zwrotnej i formułowania celów lekcji, a także inicjowania współpracy, przygotowywania podsumowań czy zadawania pracy domowej. Autorzy przedstawiają i omawiają programy służące do tworzenia dokumentów, multimediów i baz danych, wspierających przeprowadzanie burz mózgów i zabaw ruchowych, a także platformy edukacyjne.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Rawicz - wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 30819, 30820 (2 egz.)
Książka
W koszyku
Poradnik ten powstał z dostrzeżonej przez nas potrzeby zmiany. Ma ilustrować, jak można przekazywać uczniom ocenę ich pracy, wiedzy i osiągnięć, która pomaga się uczyć, a nie etykietuje i demotywuje, jak ma to miejsce w wypadku niewiele mówiących stopni. Wydaje nam się to szczególnie ważne w wypadku najmłodszych uczniów, dla których konsekwencje wynikające z rywalizacji i motywowania do uczenia się poprzez stopnie mogą być nieodwracalne i trwale zaważyć na ich stosunku do nauki. Publikacja osadza zagadnienia oceniania pomagającego się uczyć w szerszym kontekście oceniania kształującego oraz pokazuje różnorodne techniki oceniania przydatne w pracy z najmłodszymi uczniami. Wszystkie artykuły zostały napisane przez polskie nauczycielki, które chciały podzielić się swoimi sprawdzonymi rozwiązaniami.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Rawicz - wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 30821, 30822 (2 egz.)
Książka
W koszyku
Uczę (się) w szkole / Danuta Sterna. - Warszawa : Centrum Edukacji Obywatelskiej, 2014. - 155, [1] s. : il. kolor. ; 24 cm.
Bibliogr. s. 155.
Autorka zaprasza do przygody z ocenianiem kształtującym. Opisuje 5 strategii w nauczaniu, które jasno pokazują, dlaczego warto stosować OK. To praktyczna pomoc w codziennej pracy w szkole, wzbogacona o wiele przykładów dobrej praktyki pochodzących od polskich nauczycieli.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Rawicz - wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 30826, 30825 (2 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej