Sortowanie
Źródło opisu
Kościan
(2)
Forma i typ
Książki
(2)
Poradniki i przewodniki
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(2)
Placówka
Kościan - wypożyczalnia
(2)
Autor
Greene Ross W
(1)
Lisicki Michał
(1)
Maksymowicz-Hamann Jowita
(1)
Skura Małgorzata
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(2)
Język
polski
(2)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(1)
Temat
Dziecko trudne
(1)
Dziecko w wieku przedszkolnym
(1)
Interakcja wychowawcza
(1)
Komunikacja interpersonalna
(1)
Matematyka
(1)
Mentoring
(1)
Nauczanie
(1)
Niedostosowanie społeczne
(1)
Psychologia wychowawcza
(1)
Trudności wychowawcze
(1)
Gatunek
Poradnik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(2)
2 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach: 377-[378].
Szkoła ma problem z dzieckiem. Rodzice mają problem ze szkołą. W tym wszystkim jest dziecko - coraz bardziej sfrustrowane i przygniecione nadmiarem wymagań, nie jest w stanie efektywnie wykorzystać swojego potencjału. Zbyt często nauczyciele podejmują desperackie próby wpłynięcia na zachowanie dziecka poprzez zwiększenie wymagań i represji. To nie działa. Dr Ross W. Greene, uznany autorytet w dziedzinie psychologii klinicznej dzieci młodzieży, pokazuje, dlaczego tradycyjne szkolne metody dyscyplinowania dzieci nie sprawdzają się we współczesnej szkole. Oferuje skutecznie działający model rozwiązywania problemów przez współdziałanie - rodziców, szkoły i dziecka, a także: • narzędzia do identyfikacji problemów i eliminowania ich przyczyn, • wyraźne wskazówki, jak radykalnie poprawić komunikację z dziećmi i zmniejszyć ilość trudnych zdarzeń, wraz z wieloma konkretnymi przykładami, • praktyczne porady dotyczące udanego planowania i współpracy między nauczycielami, rodzicami i dziećmi.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Kościan - wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 43306 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na okładce podtytuł: zobacz, co możesz zrobić, żeby twoje dziecko polubiło matematykę.
Bibliografia na stronach 287-[297].
Czy niemowlęta potrafią liczyć? Kiedy małe dziecko rozumie, że „cztery” to nie to samo co „czwarty”? I co możemy zrobić, żeby dziecko polubiło matematykę?Matematyka jak mało która nauka uczy przede wszystkim myśleć, dlatego tak ważne jest, żeby dziecko z radością wkraczało w świat pojęć matematycznych. „Gen liczby” prezentuje pomysł na edukację matematyczną małego dziecka. Autorzy pomagają dorosłym zrozumieć, jak rozwija się myślenie matematyczne, podpowiadają, na co warto zwrócić uwagę, aby dzieciństwo dobrze zaowocowało wtedy, kiedy przyjdzie czas na regularną edukację matematyczną.Książka tłumaczy, jak codzienne aktywności przyczyniają się do rozwoju umysłowego, jak pokierować uwagą dziecka tak, by zauważyło to, co ważne z matematycznego punktu widzenia. Napisany przez ekspertów od edukacji matematycznej i oparty na najnowszych badaniach naukowych, „Gen liczby” może być również znakomitą pozycją dla zaangażowanych nauczycieli wychowania przedszkolnego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Kościan - wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 43092 Matematyka (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej