Sortowanie
Źródło opisu
Kościan
(5)
Forma i typ
Książki
(5)
Publikacje dydaktyczne
(3)
Publikacje fachowe
(2)
Publikacje naukowe
(2)
Dostępność
dostępne
(5)
Placówka
Kościan - wypożyczalnia
(5)
Autor
Lipińska Ewa
(3)
Janus-Sitarz Anna
(2)
Kania Agnieszka
(1)
Miodunka Władysław T
(1)
Seretny Anna
(1)
Seretny Anna (1962- )
(1)
Rok wydania
2020 - 2025
(3)
2010 - 2019
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(4)
Kraj wydania
Polska
(5)
Język
polski
(5)
Odbiorca
Nauczyciele języka polskiego
(2)
Temat
Język polski jako obcy
(3)
Język polski
(2)
Język polski (przedmiot szkolny)
(2)
Metody nauczania
(2)
Nauczanie języków obcych
(2)
Historia DBN
(1)
Język polski (przedmiot szkolny) DBN
(1)
Kultura DBN
(1)
Literatura polska DBN
(1)
Metody nauczania DBN
(1)
Nauczyciele języka polskiego
(1)
PRL DBN
(1)
Pisanie
(1)
Programy nauczania
(1)
Tematy i motywy DBN
(1)
Teoria nauczania
(1)
Uczniowie o specjalnych potrzebach edukacyjnych
(1)
Żydzi DBN
(1)
Temat: czas
1901-2000 DBN
(1)
1939-1945 DBN
(1)
1945-1989 DBN
(1)
1989-2000 DBN
(1)
2001-
(1)
Temat: miejsce
Polska DBN
(1)
Gatunek
Monografia
(1)
Podręcznik
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Praca zbiorowa DBN
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(4)
Językoznawstwo
(2)
Literaturoznawstwo
(1)
5 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Kościan - wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 43175 Język polski (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Kościan - wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 42797 Język polski (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Metodyka Nauczania Języka Polskiego Jako Obcego ; 3)
Bibliografia na stronach 316-329.
Celem książki jest prezentacja podstawowych założeń programowych tego podejścia oraz interpretacja założeń teoretycznych w świetle praktyki pedagogicznej. Wypracowane i przedstawione w niniejszej pracy materiały, strategie i procedury przyczynić się mogą do uściślenia i rozpowszechnienia metodyki zadaniowej, a przede wszystkim do podniesienia jakości nauczania i uczenia się języków obcych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Kościan - wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 43502 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Metodyka Nauczania Języka Polskiego jako Obcego ; 12)
U góry strony tytułowej i okładki: Metodyka Nauczania.
Bibliografia przy pracach. Indeks.
Streszczenia w języku angielskim.
Opracowanie Dydaktyka języka polskiego jako nierodzimego: konteksty - dylematy - trendy jest bardzo cenną publikacją, odpowiadającą na palące potrzeby współczesnej glottodydaktyki polonistycznej. Celne sformułowanie zawarte w tytule - język nierodzimy - zawiera w sobie trzy typy polszczyzny postrzeganej jako język obcy, drugi i odziedziczony. Wchodzące w skład tomu artykuły stanowią cenny zbiór informacji zarówno dla czynnych lektorów, jak i osób stawiających pierwsze kroki w pracy pedagogicznej. Z recenzji wydawniczej prof. dr hab. Anny Dąbrowskiej
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Kościan - wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 43483 Język polski, 43482 Język polski (2 egz.)
Książka
W koszyku
(Metodyka Nauczania Języka Polskiego jako Obcego ; 13)
U góry strony tytułowej i okładki: Metodyka Nauczania.
Bibliografia na stronach 226-249. Indeks.
Monografia Kształcenie umiejętności pisania w dydaktyce języka polskiego jako obcego jest pierwszym kompleksowym opracowaniem poświęconym sprawności pisania. Przedstawia jej istotę i złożoność oraz rolę, jaką odgrywa w procesie kształcenia językowego, a także omawia proces jej rozwijania oraz objaśnia sposoby kontroli stopnia opanowania kompetencji tekstotwórczej. Całości dopełnia szczegółowy scenariusz lekcji kształcącej umiejętność opisywania przedmiotów, obszerna bibliografia, indeks osobowy oraz aneksy zawierające rozwinięcie niektórych zagadnień. Można tu znaleźć odpowiedzi nie tylko na pytania, jak uczyć pisania i jak je testować, ale także – po co go uczyć. Ukazują dobitnie, że jest ono obligatoryjne w całym procesie opanowywania polszczyzny i musi mieć stałe miejsce w programach nauczania. Tom jest adresowany przede wszystkim do uczących (się) języka polskiego jako obcego, lecz może służyć również uczącym (się) polszczyzny jako języka odziedziczonego (poza Polską) oraz drugiego (jako komponentu języka szkolnej edukacji w kraju).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Kościan - wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 43687 Język polski (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej