Sorting
Source
Gostyń
(3)
IBUK Libra
(1)
Form of Work
Książki
(3)
E-booki
(1)
Status
available
(3)
Branch
Gostyń - wypożyczalnia
(3)
Author
Jestal Jerzy
(1)
Pęczkowski Ryszard
(1)
Ungeheuer-Gołąb Alicja
(1)
Łuszczyński Artur
(1)
Year
2010 - 2019
(1)
2000 - 2009
(3)
Country
Poland
(4)
Language
Polish
(4)
Subject
Bajka i baśń polska
(1)
Dziecko
(1)
Młodzież szkolna
(1)
Nauki polityczne
(1)
Poezja dziecięca polska
(1)
Stereotyp (psych., socjol.)
(1)
Świadomość narodowa
(1)
Genre/Form
Podręczniki akademickie
(1)
4 results Filter
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Gostyń - wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 35921 (1 egz.)
Book
In basket
(Skrypty ; 180)
Bibliogr. Aneks.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Gostyń - wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 36656 (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Gostyń - wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 36631 (1 egz.)
E-book
In basket
Książka jest kompletną i kompetentną analizą krytyczną skrywanego niekiedy zjawiska, jakim było i jest nauczanie w klasach łączonych. Ryszard Pęczkowski przedstawił atrakcyjną pedagogicznie formułę współczesnego i płodnego pragmatycznie oraz teoretycznie ujęcia klas łączonych, to jest nauczania w zespołach zróżnicowanych wiekowo. Wykazał przy tym, że taka zmiana podejścia i perspektywy ujęcia może zaowocować atrakcyjnymi pedagogicznie rozwiązaniami teoretycznymi i pragmatycznymi. Jest to pierwsze tego typu studium w polskiej literaturze naukowej podejmujące porównawcze analizy osiągnięć uczniów klas łączonych oraz uczniów klas jednorodnych środowisk miejskich i wiejskich. Ryszard Pęczkowski w swoich badaniach w latach 1996–2006 zajął się osiągnięciami szkolnymi w zakresie następujących umiejętności językowych: czytanie ze zrozumieniem, wiadomości o języku, umiejętności ortograficzne, umiejęt-ność wielozdaniowej wypowiedzi pisemnej. Słusznie uznał, że są one znaczące dla wszelkich szkolnych osiągnięć poznawczych. Z recenzji dr. hab. Stanisława Dylaka, prof. UAM w Poznaniu
This item is available online. Expand information to see details.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again