E-book
W koszyku
Marketing w gastronomii / Józef Sala. - Wyd. 2. - Warszawa : PWE ; IBUK Libra, 2023. - 228 s.
Forma i typ
Gastronomia jako ogniwo sfery usług pełni ważne funkcje gospodarcze i społeczne. Dostarczając wysoko przetworzone produkty żywnościowe, może się przyczyniać do unowocześnienia spożycia oraz korzystnie wpływać na poziom życia ludności. Książka stanowi całościowe opracowanie z dziedziny marketingu w gastronomii. Autor omówił w niej: · pojęcie i rolę gastronomii w gospodarce rynkowej, · istotę i specyfikę marketingu w gastronomii, · usługę gastronomiczną jako produkt, · strategie produktu w gastronomii indywidualnej i systemowej, · dystrybucję usług gastronomicznych, · kształtowanie cen w gastronomii, · promocję usług gastronomicznych, · usługi gastronomiczne jako komponent produktu w hotelarstwie, · usługi gastronomiczne jako czynnik podnoszenia konkurencyjności produktu w hotelarstwie. Książka jest adresowana do studentów kierunków ekonomicznych oraz słuchaczy szkół o profilu turystycznym. Dostarcza niezbędnej wiedzy osobom zatrudnionym w biznesie restauracyjno-hotelarskim.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej