63299
Book
In basket
Codziennie podejmujemy wiele rozmaitych decyzji, począwszy od inwestycji finansowych, wybór szkoły dla naszych dzieci, tego, co jemy, po sprawy, o które chcemy walczyć. Niestety, często decyzje te są nietrafione. Powodem, jak wyjaśniają autorzy, jest to, że będąc ludźmi, jesteśmy podatni na wszelkiego rodzaju błędy poznawcze, które mogą prowadzić do bolesnych pomyłek. Autorzy zachęcają, abyśmy wkroczyli do alternatywnego świata, który traktuje ludzką omylność jako oczywistość. Pokazują, że poznając, w jaki sposób ludzie myślą, możemy tak zaprojektować środowisko, aby ludziom łatwiej było wybierać to, co jest lepsze dla nich, ich rodzin i społeczeństwa. Używając barwnych przykładów z najważniejszych aspektów życia, dowodzą, że starannie dobrane założenia architektury wyboru mogą być impulsem do podążenia w korzystnym kierunku, nie ograniczając jednocześnie wolności wyboru. [zysk.com.pl]
Availability:
Leszno - wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 94472 (1 egz.)
Notes:
Tytuł oryginału: Nudge : improving decision about health, wealth, and happiness, 2008.
Bibliography, etc. note
Bibliografia na stronach 305-326. Indeks.
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again