20738
Book
In basket
(Cyberprzestrzeń, Człowiek, Edukacja ; t. 4.)
Niniejszy tom - pod redakcją Józefa Bednarka i Anny Andrzejewskiej - stanowi kolejną próbę ujęcia problematyki relacji triady ontyczno-relacyjnej: „Cyberprzestrzeń - Człowiek - Edukacja”, w kontekście opisu coraz bardziej ważkiego i rzutkiego pod względem społecznym zagadnienia: Rodzic, dziecko, nauczyciel w przestrzeni wirtualnej. Publikacja została podzielona na dwie części. Pierwszą, pod tytułem Przestrzeń wirtualna w perspektywie pedagogicznej, poświęcono edukacyjnym aspektom cyberprzestrzeni. Swoje analizy prezentują w niej zarówno wybitni naukowcy, od wielu lat specjalizujący się w badaniu różnorodnych zjawisk edukacyjnych w cyberprzestrzeni, jak i debiutujący, młodzi badacze. Pierwszą część książki zamyka tekst Moniki Krupy pod tytułem Współczesna relacja mistrz – uczeń, poruszający problem kształtowania tego rodzaju relacji, a także rozpoznawania zaburzeń poznawczo-intelektualnych u dzieci oraz właściwej reakcji na ich objawy. Druga część publikacji, zatytułowana Indywidualny i społeczny wymiar zagrożeń przestrzeni wirtualnej, stanowi refleksję na temat społeczno-edukacyjnych uwarunkowań funkcjonowania młodego pokolenia w świecie wirtualnym.
Availability:
Rawicz - wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 31467 - I (1 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliogr., netogr. przy pracach.
Funding information note
Współfinansowanie: Akademia Pedagogiki Specjalnej ; Naukowa i Akademicka Sieć Komputerowa.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again