63187
Book
In basket
Podręcznik poświęcony jest próbie ustalenia zróżnicowania teoretycznego i metodologicznego, z jakim mamy do czynienia na gruncie dydaktyki. Jego celem jest wskazanie i porównanie ze sobą najważniejszych odmian myślenia dydaktycznego i związanych z nim praktyk nauczania oraz dyskusji, jakie na ich temat są toczone. Nie chodzi w nim jednak o opisanie ostatecznych rozstrzygnięć, a jedynie o umożliwienie studentom - przyszłym nauczycielom i pedagogom - zdobycie orientacji w teoriach i zjawiskach dydaktycznych, jakie można zaobserwować w krajach, w których rozwijana jest akademicka refleksja dydaktyczna i organizowane są instytucjonalne formy kształcenia.
Availability:
Leszno - wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 94950 (1 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliografia na stronach 261-269. Indeksy.
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again