20738
Książka
W koszyku
Tom 11 serii Edukacja małego dziecka, zatytułowany Nauczyciel i dziec­ko w dobie kryzysu edukacji, składa się z dwóch części. Teksty mają charakter teoretyczny, empiryczny i praktyczny. Stanowią wkład w dyskusję nad stanem edukacji małego dziecka oraz możliwościami jej modyfikacji zgodnie z uniwersalnym systemem wartości w perspektywie kształcenia młodych pokoleń i budowania wartościowego społeczeństwa. W szerszej perspektywie - dotyczą dylematów kształcenia nauczycieli. nauczyciela, ze stylami i metodami jego pracy pedagogicznej zarówno w przedszkolach, jak i szkołach [... ]
Status dostępności:
Rawicz - wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 31409 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. przy pracach.
Uwaga dotycząca zawartości
Zawiera m.in.: Współczesna szkoła jako "kultura ucząca się" ; Uczeń w środowisku szkoły - motywy poznawania świata i uczenia się ; Konstruowanie wiedzy w szkole: dotychczasowe doświadczenia - typowe przejawy praktyki - propozycje rozwiązań ; Nauczyciel w środowisku szkoły - nabywanie wiedzy i doświadczenie pedagogiczne.
Uwaga dotycząca finansowania
Współfinansowanie: Uniwersytet Śląski (Katowice). Wydział Etnologii i Nauk o Edukacji (Cieszyn)
Uwaga dotycząca języka
Część art. w jęz. słowac. Streszcz. w jęz. ang., pol. Spis treści również w jęz. ang.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej