20782
Book
In basket
Tom 11 serii Edukacja małego dziecka, zatytułowany Nauczyciel i dziec­ko w dobie kryzysu edukacji, składa się z dwóch części. Teksty mają charakter teoretyczny, empiryczny i praktyczny. Stanowią wkład w dyskusję nad stanem edukacji małego dziecka oraz możliwościami jej modyfikacji zgodnie z uniwersalnym systemem wartości w perspektywie kształcenia młodych pokoleń i budowania wartościowego społeczeństwa. W szerszej perspektywie - dotyczą dylematów kształcenia nauczycieli. nauczyciela, ze stylami i metodami jego pracy pedagogicznej zarówno w przedszkolach, jak i szkołach [... ]
Availability:
Rawicz - wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 31409 (1 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliogr. przy pracach.
Formatted contents note
Zawiera m.in.: Współczesna szkoła jako "kultura ucząca się" ; Uczeń w środowisku szkoły - motywy poznawania świata i uczenia się ; Konstruowanie wiedzy w szkole: dotychczasowe doświadczenia - typowe przejawy praktyki - propozycje rozwiązań ; Nauczyciel w środowisku szkoły - nabywanie wiedzy i doświadczenie pedagogiczne.
Funding information note
Współfinansowanie: Uniwersytet Śląski (Katowice). Wydział Etnologii i Nauk o Edukacji (Cieszyn)
Language note
Część art. w jęz. słowac. Streszcz. w jęz. ang., pol. Spis treści również w jęz. ang.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again