30600
Book
In basket
(Biblioteka SI)
Uczenie się stanowi funkcję mózgu, a zaburzenia uczenia się odzwierciedlają nieprawidłowości w funkcjonowaniu układu nerwowego. W książce przedstawiono klasyczną teorię A. Jean Ayres, według której dezorganizacja integracji sensorycznej stanowi przyczynę trudności w nauce. Terapia tych zaburzeń kładąca nacisk na integrację sensoryczną to szczególna strategia - nie skupia się bowiem na nauce konkretnych umiejętności, takich jak dopasowywanie bodźców wzrokowych, zapamiętywanie sekwencji dźwięków, rysowanie linii czy też opanowywanie podstaw programowych. Jej celem jest rozwijanie mózgu w taki sposób, by był on w stanie nauczyć się samodzielnego radzenia sobie z zadaniami.
Availability:
Kościan - wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 43275 Zdrowie dzieci i młodzieży, 43276 Zdrowie dzieci i młodzieży (2 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliografia strony 355-376 .
Target audience note
Dla terapeutów zajęciowych i innych specjalistów, a także dla rodziców dzieci z zaburzeniami integracji sensorycznej oraz dla osób dorosłych z problemami z przetwarzaniem sensorycznym.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again