63299
Status dostępności:
Leszno - wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 96709 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga ogólna
Noty o aut. s. 237-339.
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. przy rozdz.
Adnotacja wyjaśniająca lub analiza wskazująca
Streszczenie: Zbiór artykułów podejmujących rozważania na temat istoty dialogu w edukacji dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym oraz problemów edukacyjnych z nim związanych. Poruszono problem teorii dialogu, sposobów jego rozumienia. Wyrażono przekonanie o jego wartości w edukacji, konieczności poprawy jej warunków w obliczu zagrożeń globalnych i regionalnych (ubóstwo, wykluczenie) i dbałość o jej jakość. Przedstawiono propozycje mających za cel zachęcić nauczycieli i dzieci do podjęcia trudu porozumiewania się na każdym poziomie nauczania. Zamieszczono elementarną wiedzę przydatną w zmianie sposobu postrzegania udziału dzieci we wspólnym tworzeniu warunków uczenia się i nauczania w przedszkolu i szkole. Przedstawiono dziecko jako człowieka niezwykłego, zachęcając w ten sposób dorosłych, aby zweryfikować stosunek do edukacji dzieci. Zachęca się, aby ujrzeć ją jako dobro narodowe i społeczne.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej