26901
Książka
W koszyku
Temat
Dziecko Dziecko niepełnosprawne Myślenie twórcze Nauczanie początkowe Wychowanie przedszkolne Potrzeby a możliwości małego dziecka Możliwości współczesnej edukacji dziecka w kontekście jego potrzeb Poczatkowa nauka czytania w opinii nauczycielek Świadomość fonologiczna dzieci w wieku przedszkolnym a metody wczesnej nauki czytania Zaburzenia percepcji wzrokowej dzieci sześcioletnich przeszkodą w nabywaniu umiejętności czytania i pisania Notowanie - ważna, lecz zaniedbana w edukacji wczesnoszkolnej umiejętność Język matematyki jako środek komunikacji w edukacji wczesnoszkolnej Samoocena dzieci sześcioletnich z problemami zdrowotnymi Zdrowotne aspekty w ocenie gotowości do nauki szkolnej dzieci siedmioletnich Kreatywność - wspieranie rozwoju - praktyka edukacyjna Twórczość plastyczna dzieci formą zabawy O społecznym środowisku uczenia się języka, czyli dlaczego dzieci potrzebują zabawy Głowy pełne metafor, czyli co pokazały badania metafor dziecięcych Technika labiryntu - narzędzie kształtowania kompetencji społecznych ucznów klas początkowych oraz twórczej pracy z grupą Od śladu do znaku - o wędrowaniu i wybieraniu Wspieranie rozwoju muzycznego dzieci Edukacja środowiskowa jako dialog z przyrodą Edukacja techniczna - zaniedbany obsar kształcenia wczesnoszkolnego Dziecko niepełnosprawne w dialogowej strategii edukacyjnej Dziecko niepełnosprawne w przedszkolu - możliwości i ograniczenia wychowania metodą Marii Montessori Funkcjonowanie dziecka z zespołem Downa w grupie przedszkolnej Formy wspierania rozwoju dziecka niepełnosprawnego w niższych klasach szkoły Zaburzenia integracji sensorycznej a osiągnięcia i zachowania uczniów klas poczatkowych
Status dostępności:
Gostyń - wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 38464 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. przy pracach.
Uwaga dotycząca języka
Streszcz. ang. przy pracach. Spis treści także ang.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej