30600
Książka
W koszyku
(Onepress Exclusive)
Podstawą dobrej infografiki jest informacja. Projektowanie trzeba więc zacząć od wyselekcjonowania treści, które chce się przekazać użytkownikowi strony WWW lub mediów społecznościowych, uczestnikowi konferencji, klientowi na spotkaniu handlowym czy studentowi podczas wykładu. Kolejnym krokiem jest właściwe zredagowanie tekstu, czyli najczęściej skrócenie go! Następnie należy się zastanowić, jak przekaz ma zadziałać na odbiorcę: jakie emocje powinien wywołać, do jakich wniosków doprowadzić, ewentualnie - jakie działania sprowokować. Gdy cel jest określony, wybiera się odpowiedni, jednolity styl graficzny i już można zacząć projektować skuteczną infografikę. Teoria brzmi prosto, a jak ma się do niej praktyka? Tego dowiecie się z książki.
Status dostępności:
Kościan - wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 43233 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga ogólna
Druk w większości trzyszpaltowy.
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia na stronach 171-172.
Uwaga dotycząca przeznaczenia czytelniczego
Poradnik dla przedsiębiorców, marketerów, twórców internetowych.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej