63299
Book
In basket
(Marketing)
Książka została przygotowana na podstawie cieszącego się niesłabnącym od lat zainteresowaniem podręcznika pod redakcją Krystyny Mazurek-Łopacińskiej „Badania marketingowe. Teoria i praktyka”. W nowej publikacji przedstawiony jest cały proces badawczy oraz metody i techniki badań marketingowych dostosowanych do charakteru aktualnych problemów decyzyjnych przedsiębiorstw. Autorzy omawiają użyteczność badań marketingowych w prognozowaniu sprzedaży i w określaniu potencjału rynku, formułowaniu celów i kierunków rozwoju przedsiębiorstwa, wyznaczaniu segmentów rynku, w zarządzaniu produktem, ceną, dystrybucją i komunikacją marketingową oraz w określaniu poziomu satysfakcji i lojalności klientów.
Availability:
Leszno - wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 94115 (1 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliogr., netogr. na s. 595-[605].
Target audience note
Dla studentów uczelni ekonomicznych oraz kierunków ekonomicznych, słuchaczy studiów podyplomowych i szkoleń z zakresu zarządzania i marketingu, menedżerów i pracowników agencji badawczych i przedsiębiorstw.
Funding information note
Współfinansowanie: Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu.
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again